Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Леганькова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Леганькова О. 
Психологическое сопровождение дошкольников в контексте сохранения и укрепления их психологического здоровья [Електронний ресурс] / О. Леганькова // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 29. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_29_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.59 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Леганькова О. 
Мотивация родителей-воспитателей как фактор эффективности профессиональной замещающей семейной заботы [Електронний ресурс] / О. Леганькова, М. Бакунович // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 37. - С. 113-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2015_37_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.314 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Леганькова О. 
Общая характеристика структуры и содержания электронных учебно-методических комплексов для высшего педагогического образования [Електронний ресурс] / О. Леганькова // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 32. - С. 100-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_32_12
Обозначена актуальность разработки электронных образовательных ресурсов для высшего педагогического образования в контексте изменения современной социокультурной ситуации. Дано обоснование понятия электронных учебно-методических комплексов на основании "Положения об электронном учебно-методическом комплексе по дисциплине для высших учебных заведений Республики Беларусь". Показана необходимость систематизации имеющихся наработок в области создания электронных учебно-методических комплексов, формировании единого подхода к выделению его компонентов, установление общей терминологической базы, требований к содержательному наполнению модулей. Проанализированы характеристики учебно-методических комплексов как средства развития личности студента. Описаны характеристики типичной структуры электронных учебно-методических комплексов. Дано сравнение понятий "учебный модуль", "модуль электронного учебно-методического комплекса". В структуре электронного учебно-методического комплекса представлены: справочно-информационный, контрольно-диагностический, интерактивный модули. Раскрыты содержание и требования к материалам справочно-информационного модуля электронного учебно-методического комплекса. Обгрунтовано актуальність розробки електронних освітніх ресурсів для вищої педагогічної освіти в контексті сучасних змін соціокультурної ситуації. Подано обґрунтування поняття електронних навчально-методичних комплексів на підставі "Положення про електронний навчально-методичний комплекс із дисциплін для вищих навчальних закладів Республіки Білорусь". Показано необхідність систематизації наявних напрацювань щодо створення електронних навчально-методичних комплексів, формування єдиного підходу до окреслення його компонентів, визначення загальної термінологічної бази та вимог до змістового наповнення модулів. Проаналізовано характерні ознаки навчально-методичних комплексів як засобу розвитку особистості студента. Описано характеристику типової структури електронних навчально-методичних комплексів. Надано порівняння понять "навчальний модуль", "модуль електронного навчально-методичного комплексу". In the article the topicality of electronic educational resources development for higher pedagogical education in the context of changes in a modern sociocultural situation is designated. The substantiation in the concept of electronic educational and methodical complexes on the basis of "Regulations on electronic educational and methodical complex on discipline for higher educational institutions in the Republic of Belarus" is given. The necessity of systematization the available practices in the sphere of creation of the electronic educational and methodical complexes, the formation of a unified approach to the allocation of its components, the establishment of the general terminology database and the requirements for content filling modules are shown. We analyzed the characteristics of electronic educational and methodical complexes as a means of the student's personality development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.756 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського